مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-08بين الملل

افزایش تلفات نظامی ارتش اشغالگران در غزه به 36 نفر


ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی اسراییلی و جراحت شدید سه نفر دیگر طی درگیری های شب گذشته با نیروهای مقاومت در شمال غزه خبر داد تا شمار تلفات اشغالگران در حمله زمینی به 36 نفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، 8 نوامبر اعلام کرد که در جریان درگیری های شب گذشته با گروه های فلسطینی در شمال نوار غزه، یک نظامی اسراییلی کشته و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، ارتش رژیم اشغالگر در بیانیه ای اعلام کرد: یک سرباز اسراییلی (گروهبان ذخیره یعقوب عذری) در جریان نبرد در شمال نوار غزه کشته شده و یک سرباز دیگر از تیپ گولانی و دو سرباز دیگر از تیپ چتربازان به شدت مجروح شدند.

با اعلام خبر کشته شدن این نظامی صهیونیست امروز، تعداد نیروهای کشته شده در نبردهای زمینی در نوار غزه به 36 نفر افزایش یافت؛ در حالی که تعداد کل تلفات نظامی رژیم اشغالگر از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش حماس در 7 اکتبر تاکنون به 349 نفر افزایش یافت.

دیروز، سه شنبه، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داده بود که تعداد تلفات اسراییلی و خارجی های کشته شده از 7 اکتبر تاکنون به حدود 850 نفر و تعداد مجروحان صهیونیست نشین هم به 7262 تن رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات نظامی ارتش اشغالگران در غزه به 36 نفر

افزایش تلفات نظامی ارتش اشغالگران در غزه به 36 نفر