مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 06:302023-11-04بين الملل

یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده اند


یکی از مقامات ارشد سازمان ملل عصر جمعه به وقت محلی اعلام کرد که یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، لین هاستینگز دستیار دبیر کل سازمان ملل متحد و هماهنگ کننده امور بشردوستانه این سازمان، افزود: بیش از 690 هزار فلسطینی هم اکنون در نوار غزه به تاسیسات آنروا و سایر مکان هایی که به امن بودن آنها امیدوار هستند از جمله بیمارستان ها، کلیساها و مدارس پناه آورده اند.

وی که در یک نشست خبری صحبت می کرد، بر وضعیت چالش برانگیز کنونی در نوار غزه تاکید کرد و گفت: واقعیت این است که در حال حاضر هیچ منطقه ای در نوار غزه واقعا امن نیست.

هاستینگز همچنین یادآور شد: هزینه تامین نیازهای کل جمعیت غزه و 500 هزار نفر که در کرانه باختری ساکن هستند تا پایان سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون دلار برآورد شده است.

مارتین گریفیتس هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل نیز پیشتر در رابطه با وضعیت ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه گفته بود: از طریق انجام مذاکرات، پیشرفت هایی در زمینه ورود سوخت بیشتر به غزه صورت گرفته است.

وی افزود: تامین سوخت برای تداوم عملکرد موسسات، بیمارستان ها، توزیع آب و برق ضروری است و ما باید این منابع را به طور پیوسته وارد غزه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده اند

یک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده اند