مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:062023-11-14سياسي

برگزاری نمایشگاه کتاب در تبریز به عنوان یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز، اظهار کرد: نفس برگزاری نمایشگاه کتاب در تبریز به عنوان یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی: برگزاری نمایشگاه کتاب در تبریز به عنوان یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است ایسنا/آذربایجان شرقی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز، اظهار کرد: نفس برگزاری نمایشگاه کتاب در تبریز به عنوان یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام محمد انوری در گفت وگو با ایسنا، افزود: این که نمایشگاه کتاب، بهانه ای می شود تا خانواده ها در محیطی فرهنگی حضور یابند و در فضای فرهنگی گام بردارند و با کتاب ها انس بگیرند، بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: کتاب، مقوله ای است که باید حتما در سبد خانواده ها قرار گیرد زیرا در این صورت، آگاهی خانواده ها بیشتر شده و قطعا آسیب های اجتماعی کمتر می شود.

از این رو با تمامی انتقاداتی که نسبت به برگزاری نمایشگاه کتاب در تبریز است، نفس برگزاری چنین رویداد فرهنگی در فضای فقر فرهنگی حاکم بر جامعه ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه کتاب در تبریز به عنوان یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است

برگزاری نمایشگاه کتاب در تبریز به عنوان یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است