مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-12اقتصادي

صرف هزینه 1500 میلیارد تومانی برای قطعه 6 آزادراه تبریز- ارومیه


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون بیش از 1500 میلیارد تومان برای اجرای قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه هزینه شده و تلاش داریم اعتبارات مورد نیاز برای اتمام پروژه تامین شود.

- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد صرف هزینه 1500 میلیارد تومانی برای قطعه 6 آزادراه تبریز- ارومیه ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون بیش از 1500 میلیارد تومان برای اجرای قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه هزینه شده و تلاش داریم اعتبارات مورد نیاز برای اتمام پروژه تامین شود.

حیدر فتح زاده در حاشیه بازدید از قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه، اظهار کرد: اتمام این قطعه نیازمند عزم استانی بوده و همه در این امر خیر مسوولیت اجتماعی دارند.

در این بازدید جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر تشکیل کارگروهی جهت پیگیری و حل مشکلات مرتبط با موضوع قطعه شماره شش آزادراه تبریز- ارومیه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب کلانشهر تبریز هم با بیان این که اتمام این پروژه در کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای نقش حیاتی دارد، همکاری دستگاه های اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف هزینه 1500 میلیارد تومانی برای قطعه 6 آزادراه تبریز- ارومیه

صرف هزینه 1500 میلیارد تومانی برای قطعه 6 آزادراه تبریز- ارومیه