مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-01دانش

حمایت مالی پژوهشگاه اقیانوس شناسی از پایان نامه های حوزه جنوبگان


رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از حمایت از پایان نامه های مرتبط با جنوبگان خبر داد و گفت: این حمایت ها شامل اعتبارات 10 تا 20 میلیون تومانی از پایان نامه های ارشد و دکتری می شود.

- رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از حمایت از پایان نامه های مرتبط با جنوبگان خبر داد و گفت: این حمایت ها شامل اعتبارات 10 تا 20 میلیون تومانی از پایان نامه های ارشد و دکتری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی توکلی در نشست علمی -تخصصی تبیین ظرفیت ها و راهبردهای تحقیقاتی در جنوبگان که امروز در محل پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت مطالعات در جنوبگان، افزود: پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به عنوان کانون اصلی مطالعات جنوبگان، حوزه هایی را که می تواند برای کشور مهم و دستاورد داشته باشد، معرفی می کند و نقش فزاینده ای با توجه به ظرفیت های علمی خود در این زمینه می تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: پژوهشگاه از همکاری همه نهادها استقبال می کند و می تواند پشتوانه علمی و تحقیقاتی لازم را در خدمت این نهادها قرار دهد.

توکلی با اشاره به تاسیس مرکز تحقیقات جنوبگان در این پژوهشگاه از سال 1392، خاطرنشان کرد: این مرکز طی سال های گذشته و از زمان تاسیس با فراز و نشیب هایی روبرو بوده است، ولی چراغ مرکز روشن ماند و از زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی پژوهشگاه اقیانوس شناسی از پایان نامه های حوزه جنوبگان

حمایت مالی پژوهشگاه اقیانوس شناسی از پایان نامه های حوزه جنوبگان