مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-01سياسي

دیدار و گفت وگوی حکیم و العامری


رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با هادی العامری رییس ائتلاف الفتح، تحولات سیاسی عراق و منطقه و انتخابات پیش رو و آمادگی های لازم برای اجرای آن را به نحوی که انتخابات استانداری ها را به جایگاه مناسب در نظام فدرال کشور بازگرداند، - رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با هادی العامری رییس ائتلاف الفتح، تحولات سیاسی عراق و منطقه و انتخابات پیش رو و آمادگی های لازم برای اجرای آن را به نحوی که انتخابات استانداری ها را به جایگاه مناسب در نظام فدرال کشور بازگرداند، بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عمار الحکیم با تأکید بر اینکه مسئولیت حفاظت از ثبات به دست آمده وظیفه ای همگانی است، گفت که این ثبات نتیجه مسیر طولانی رنج ها و خون هایی است که در راه آزادی کشور و تقویت تجربه دموکراسی ریخته شد.

حکیم درباره بحران فلسطین نیز بار دیگر بر ضرورت توقف فوری عملیات نظامی و بازگشایی گذرگاه های مرزی و ورود کمک های انسان دوستانه تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان گفت: با سکوت مدعیان ارزش ها و قوانین بین المللی در برابر جنایاتی که در حق زنان و کودکان و ملت بی گناه روا داشته می شود، شاهد سقوط سهمگین این ارزش ها و اعتبار این قوانین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفت وگوی حکیم و العامری

دیدار و گفت وگوی حکیم و العامری