مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-23سياسي

تشریح برنامه های کمیته علمی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی


دبیر کمیته علمی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، برنامه های این کمیته را در راستای برگزاری هرچه بهتر دومین کنگره 10 هزار شهید استان تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر کمیته علمی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، برنامه های این کمیته را در راستای برگزاری هرچه بهتر دومین کنگره 10 هزار شهید استان تشریح کرد.

میکاییل جمالپور دوشنبه، یکم آبان ماه در نشست خبری، اظهار کرد: اولین دوره کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی در سال 74 برگزار شد و اکنون پس از گذشت 28 سال، دومین دوره آن برگزار می شود که فاصله بسیار طولانی است.

وجود 10 هزار شهید در استان اقتضا می کند که حداقل هر دهه یک کنگره به نام این شهیدان و در راستای احیای فرهنگ آن ها و آرمان های مقدسی که به خاطر آن ها شهید شده اند، جهت تذکر، یادآوری و انتقال این مفاهیم به نسل های بعدی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: هر دهه شاهد به وجود آمدن نسلی جدید می شویم و لازم است تا اتصال اجتماعی و هویتی بین هر دهه برقرار شود تا هویت جمعی جامعه ایرانی استوار بماند و در این راستا اگر به مفاهیم شهدای دوران دفاع مقدس پرداخت نشود، انقطاع نسلی و فرهنگی در جامعه ایجاد شده و نسل بعدی منقطع از نسل قبل خواهد شد و ضررهای بالایی به بدنه جامعه تحمیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های کمیته علمی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی

تشریح برنامه های کمیته علمی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی