مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-21سياسي

رییسی: رژیم صهیونیستی با دارابودن انواع بمب ها تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است


رژیم صهیونیستی که مسلح به انواع بمب های شیمیایی و کشتار جمعی بمب های اتمی مجهز است قطعاً تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه و بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست فوق العاده اعضای بریکس در حمایت از مردم غزه، گفت: رژیم صهیونیستی که به انواع بمب های شیمیایی و کشتار جمعی بمب های اتمی مجهز است قطعاً تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه و بین المللی است.

رییسی در ادامه خطاب به روسای دولت های عضو بریکس، افزود: بدتر از هر چیزی حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از نسل کشی و کودک کشی فلسطینیان است تاکنون بیش از 14 هزار نفر از مردم غزه و 5500 نفر از کودکان مظلوم به خاک و خون کشیده شده اند.

وی، گفت: چه ظلمی از این بالاتر که آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به عنوان قدرت های غربی روزانه به اسراییل انواع تسلیحات و بمب ها را ارسال و همزمان با آتش بس مخالفت می کنند.

رییس جمهوری اسلامی ایران که در نشست فوق العاده اعضای بریکس در حمایت از مردم غزه سخن می گفت، تاکید کرد: آمریکا در کنار اسراییل همه مسیرهای کمک به مردم غزه را بسته و شورای امنیت سازمان ملل را فلج کرده است.

غزه نماد سقوط اخلاقی غرب است در عین حال غزه آزمون بزرگ اراده دولت های مستقل برای بنیانگذاری یک نظام بین المللی مبتنی بر انسانیت و عدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: رژیم صهیونیستی با دارابودن انواع بمب ها تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است

رییسی: رژیم صهیونیستی با دارابودن انواع بمب ها تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است