مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-02بين الملل

هوش مصنوعی کلمه سال شد


فناوری ای که انتظار می رود بر آینده مسلط شود، اکنون به کلمه سال تبدیل شده است و انتشارات لغت نامه انگلیسی «کالینز»، هوش مصنوعی (AI) را به عنوان قابل توجه ترین کلمه سال 2023 انتخاب کرد.

- فناوری ای که انتظار می رود بر آینده مسلط شود، اکنون به کلمه سال تبدیل شده است و انتشارات لغت نامه انگلیسی کالینز ، هوش مصنوعی (AI) را به عنوان قابل توجه ترین کلمه سال 2023 انتخاب کرد.

لغت نامه انگلیسی کالینز ، هوش مصنوعی (AI) را به عنوان قابل توجه ترین کلمه سال 2023 معرفی کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، فناوری ای که انتظار می رود بر آینده مسلط شود، اکنون به کلمه سال تبدیل شده است و انتشارات لغت نامه انگلیسی کالینز ، هوش مصنوعی (AI) را به عنوان قابل توجه ترین کلمه سال 2023 انتخاب کرد.

  انتشارات کالینز که هوش مصنوعی را مدل سازی عملکردهای ذهنی انسان توسط برنامه های کامپیوتری توصیف کرده است، دلیل انتخاب این کلمه را سرعت بالای استفاده از این کلمه و تبدیل شدن آن به موضوع غالب مکالمه ها در سال 2023 عنوان کرده است.

  لغت نامه کالینز ، هوش مصنوعی را از بین فهرستی متشکل از اصطلاح های جدیدی انتخاب کرده است که به گفته این انتشارات بازتابی از زبان همواره در حال تکامل ما هستند و دغدغه های افرادی را که از آن استفاده می کنند در برمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی کلمه سال شد

هوش مصنوعی کلمه سال شد