مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-13حوادث

در آرزوی اولین ازدواج!


نمی دانم چرا هیچ وقت قدر مهربانی ها و از خودگذشتگی های همسر اولم را ندانستم و به خاطر غرورهای دروغین تا حدی پیش رفتم که به ناچار از من طلاق گرفت.

بعد از این ماجرا دو بار دیگر هم ازدواج کردم و آن ها را هم طلاق دادم اما اکنون برای بازگشت اولین همسرم به زندگی مشترک لحظه شماری می کنم چراکه .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات مرد34 ساله ای است که اشک ریزان به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد آمده بود تا شاید واسطه ای امین برای بیان آشفتگی های زندگی اش بیابد.

این مرد جوان با بیان این که اکنون قدر و منزلت همسر اولم را می دانم درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت:پدرم فردی مستبد بود و هیچ وقت شغل درست و حسابی نداشت و مدام به دنبال شغل جدیدی بود.

او نه تنها به خاطر همین رفتارهایش چندبار به سر مادرم هوو آورد بلکه چندین بار نیز به زندان افتاد و خانواده ام دچار مشکلات و سختی های زیادی شدند.

دراین میان همواره در خانه ما صحبت از ازدواج من با دخترعمه ام سر زبان ها بود به طوری که من هم در اوایل دوران نوجوانی به دخترعمه ام دل بستم تا این که وقتی تحصیلاتم در مقطع دبیرستان به پایان رسید مادرم، حمیده را برایم خواستگاری کرد، ولی او که به همراه خانواده اش در عراق زندگی می کردند به خواستگاری مادرم پاسخ منفی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آرزوی اولین ازدواج!

در آرزوی اولین ازدواج!