مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-06سياسي

شورای وحدت در انتخابات به دنبال سهم خواهی نیست


رییس شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه شورای وحدت به دنبال سهم خواهی نیست و با تاکید بر تاثیر عملکرد دولت در مدت زمان باقیمانده بر میزان مشارکت در انتخابات گفت: - گروه گزارش خبرگزاری فارس_ سهیلا محمدی، با ورود فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی به مرحله بررسی مستندات ثبت نام های انجام شده، می توان گفت که امور این انتخابات در زیرمجموعه های دخیل در آن هم جدی شده، از این رو طی گفت وگوهایی با فعالان سیاسی استان در صدد اخذ نظرات آن ها در قبال این انتخابات و کم و کیف آن برآمدیم که گفت وگوی این هفته با یکی از قدیمی ها این عرصه در استان انجام شد.

حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی، رییس شورای وحدت استان زنجان در این گفت وگو ضمن تشریح شرایط کشور به لحاظ عملکرد دولت و مجلس تاکید کرد: در دولت رییس جمهور دغدغه مندتر از همه اعضای دولت است و چند وزیر هم به صورت شبانه روزی تلاش می کنند، ولی گویا به لحاظ اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که اجازه اقدامات عمقی در کشور را می گیرد، اما در مجموع در مجلس عملکرد شاخصی که بتوان روی آن تکیه کرد در این دوره انجام نشد و در کل ما نماینده عمیق نگر و فعال منطقی کم داریم.

  حوادث غزه را چطور ارزیابی می کنید؟ حوادث غزه نشان داد که رژیم کودک کش صهیونیستی همه معیارهای جهانی را زیر پا می گذارد و اینکه همه دنیا این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای وحدت در انتخابات به دنبال سهم خواهی نیست

شورای وحدت در انتخابات به دنبال سهم خواهی نیست