مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-28ورزشي

ایران برگزار کننده بهترین روز جهانی ووشو در 2023


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همایش روز جهانی ووشو 14 مردادماه سال جاری با حضور چانگ هوا سفیر چین در ایران و همچنین مسئولان فدراسیون ووشو در در منطقه گردشگری و فرهنگی عباس آباد تهران با موضوع با ووشو دوستی ها را گسترش دهید و شادی را به اشتراک بگذارید و ووشو؛ - فدراسیون بین المللی ووشو مراسم برگزار شده روز جهانی در ایران را به عنوان بهترین مراسم سال 2023 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همایش روز جهانی ووشو 14 مردادماه سال جاری با حضور چانگ هوا سفیر چین در ایران و همچنین مسئولان فدراسیون ووشو در در منطقه گردشگری و فرهنگی عباس آباد تهران با موضوع با ووشو دوستی ها را گسترش دهید و شادی را به اشتراک بگذارید و ووشو؛ پیوندی شادی آفرین برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با مراسم روز جهانی در سایر نقاط دنیا برگزار شد، امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو و خانواده بزرگ ووشو ایران حضور به هم رسانند و این روز را گرامی داشتند.

بر همین اساس فدراسیون بین الملللی ووشو به صورت رسمی ایران را به عنوان بهترین برگزار کننده روز جهانی ووشو در سراسر جهان در سال 2023 معرفی کرد و از فدراسیون ووشو کشورمان تقدیر به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برگزار کننده بهترین روز جهانی ووشو در 2023

ایران برگزار کننده بهترین روز جهانی ووشو در 2023