مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-27سياسي

یادواره ستارگان ماندگار در اهواز برگزار می شود


همزمان با سالروز شهادت رزمنده جبهه مقاومت شهید جبار عراقی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان یادواره ستارگان ماندگار در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با سالروز شهادت رزمنده دلیر جبهه مقاومت شهید جبار عراقی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان یادواره ستارگان ماندگار در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز جمعه پنجم آبان سال 1402 از ساعت 20 آغاز می شود که اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و بسیجیان خوزستانی در این آیین شرکت می کنند.

یادواره ستارگان ماندگار در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و در جوار تربت پاک سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی، سردار داریوش باقری کاهکش و سردار شهید جبار دریساوی برگزار می شود که همگان یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند.

در یادواره ستارگان ماندگار، سردار عبدالفتاح اهوازیان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سخنرانی می کند و حجت الاسلام زهیری نیز در جمع اهالی دیار سردار شهید مجید سیلاوی به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازد.

همچنین علی جابری در یادواره ستارگان ماندگار در اهواز به شعرخوانی می پردازد و دختر شهید جبار عراقی هم در جمع میهمانان پدر شهیدش دکلمه ای را قرائت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ستارگان ماندگار در اهواز برگزار می شود

یادواره ستارگان ماندگار در اهواز برگزار می شود