مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:552023-10-26ورزشي

پیوس: بردیم اما هنوز از تیم راضی نیستم


سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از برتری مقابل پاس همدان با اشاره به اینکه بازی خوبی توسط دو تیم انجام شد، گفت: در این بازی استرس زیادی داشتیم و به دنبال سه امتیاز مسابقه بودیم.

- ایسنا/گیلان سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از برتری مقابل پاس همدان با اشاره به اینکه بازی خوبی توسط دو تیم انجام شد، گفت: در این بازی استرس زیادی داشتیم و به دنبال سه امتیاز مسابقه بودیم.

فرشاد پیوس با بیان اینکه تعداد زیادی موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که متأسفانه از دست دادیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، اظهار کرد: تیم حریف، تیم بسیار خوبی بود، قدمت زیاد و بازیکنان خوبی دارد همچنین می دانستیم که در ضدحملات خطرناک هستند.

پیوس ادامه داد: سعی کردیم با تعداد بازیکنان بیشتری به زمین حریف نفوذ کنیم و به همین علت تعداد موقعیت های زیادی داشتیم البته در بازی مقابل بندرعباس نیز تعداد زیادی موقعیت داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشدند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه ما هفته به هفته در حال بهتر شدن هستیم، تصریح کرد: با این وجود و با توجه به ظرفیت و پتانسیل بازیکنانی که داریم فعلا از تیم راضی نیستم.

وی با تقدیر از هواداران تیم سپیدرود رشت، بیان کرد: خداقوت به هواداران سپیدرود می گویم که از اول تا انتهای بازی تیم را تشویق کردند، ان شاءالله همیشه سلامت و بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوس: بردیم اما هنوز از تیم راضی نیستم

پیوس: بردیم اما هنوز از تیم راضی نیستم