مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-16اقتصادي

بررسی فرصت ها و چالش های صنعت پتروشیمی کشور در دانشگاه صنعتی شریف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه شریف نشست مشترک دانشگاه صنعتی شریف با مدیران شرکت های پتروشیمی کشور صبح روز چهارشنبه، - نشست مشترک دانشگاه صنعتی شریف با مدیران شرکت های پتروشیمی کشور با هدف حل مسائل و معضلات کشور و آینده پژوهی و افزایش میزان تعاملات صنعت و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه شریف نشست مشترک دانشگاه صنعتی شریف با مدیران شرکت های پتروشیمی کشور صبح روز چهارشنبه، 24 آبان ماه 1402 در ساختمان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این برنامه ربیعی مدیر ارتباط با صنعت سمن نیک اندیشان شریف و از مدیران سابق پتروشیمی کشور طی سخنانی به برگزاری تور های صنعتی و بازدید دانشجویان از صنایع بزرگ کشور از جمله عسلویه و ماهشهر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با برگزاری این بازدید ها موج امید، شوق به آینده و افزایش روحیه در بین دانشجویان و استادان دانشگاه ایجاد شده است و صنعت با آغوش باز پذیرای دانشگاه بود و شیرینی آن بازدید به کام دانشجویان ماندگار شد.

وی با اشاره به ایجاد ارتباط مستمر و پایدار صنعت بزرگ پتروشیمی با دانشگاه صنعتی شریف به عنوان جمع نخبگان کشور اظهار امیدواری کرد این جلسه نقطه عطفی برای ادامه مسیر و حل موضوعات مهم کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فرصت ها و چالش های صنعت پتروشیمی کشور در دانشگاه صنعتی شریف

بررسی فرصت ها و چالش های صنعت پتروشیمی کشور در دانشگاه صنعتی شریف