مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-26سياسي

شعر حماسی وضعیت فعلی جهاد را توصیف می کند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: شعر حماسی به خوبی وضعیت فعلی جهاد و مبارزه فلسطینان را توصیف می کند.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان: شعر حماسی وضعیت فعلی جهاد را توصیف می کند ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: شعر حماسی به خوبی وضعیت فعلی جهاد و مبارزه فلسطینان را توصیف می کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود امروز چهارم آبان ماه در محفل شعر مقاومت (گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه) که در سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شعر حماسی به خوبی وضعیت فعلی جهاد و مبارزه فلسطینان و مظلومیت شهدای سرافراز فلسطین را توصیف می کند.

وی اهمیت شعر حماسی را با ذکر مثال هایی همچون شعر دایه دایه یا شعر کربلا منتظر ماست بیایید برویم، تبیین کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان برای موفقیت و پیروزی قطعی مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین (غزه) دعا کرد و از شاعران حاضر در محفل نیز قدردانی کرد.

جنایات رژیم موقت صهیونیستی دل هر انسان آزادی خواه را به درد می آورد دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این محفل گفت: جنایاتی که الان از سوی رژیم جعلی، سفاک، جنایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر حماسی وضعیت فعلی جهاد را توصیف می کند

شعر حماسی وضعیت فعلی جهاد را توصیف می کند