مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-24سياسي

ایران نایب رییس کمیته دائمی صلح و امنیت بین الملل IPU شد


جمهوری اسلامی ایران توانست در جریان انتخاباتی که در نخستین روز هفتمین نشست اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) برگزار شد، سمت نایب رییسی کمیته دائمی صلح و امنیت بین الملل این اتحادیه را از آن خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیأتی از نمایندگان مجلس حمهوری اسلامی ایران برای شرکت در یکصد و چهل و هفتمین نشست اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در کشور آنگولا حضور یافتند.

در اولین روز این نشست، در گروه جغرافیایی کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه هیأت نمایندگان ایران به ریاست مجتبی رضاخواه رییس شورای بین المجالس ایران در IPU حاضر و مواضع خود را مطرح کرد.

دستور کار این نشست بررسی کاندیداهای گروه آسیا و اقیانوسیه برای عضویت در کمیته اجرایی و معرفی کاندیدا برای پست های ریاست و نائب رییسی کمیته های مختلف این اتحادیه بود.

رییس شورای بین المجالس ایران: کشتار نوزادان و تخریب منازل مسکونی غزه خلاف قوانین بین المللی است رضاخواه در این جلسه با اشاره به ظلم و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، نسبت به کشتار کودکان و زنان هشدار داد و از کشورهای حاضر خواست تا نسبت به اتفاقات جاری در نوار غزه بی تفاوت نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران نایب رییس کمیته دائمی صلح و امنیت بین الملل IPU شد

ایران نایب رییس کمیته دائمی صلح و امنیت بین الملل IPU شد