مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-19سياسي

دیدار سخنگوی سپاه با خانواده شهید دقت


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور در منزل خانواده شهید دقت، با خانواده این شهید دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران عصر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید یوسف دقت از شهدای رسانه هرمزگان اظهار کرد: اعتلای ارزش های اسلامی و پاسداری از میراث انقلاب بارزترین آرمان های رزمندگان اسلام، شهدا و به ویژه شهید یوسف دقت بوده است.

وی بیان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک های تروریستی اشرف دهقان، منافقان، چریک ها، کومله و دمکرات در کشور و به ویژه استان هرمزگان رخنه کرده بودند که در همان دوران شهید یوسف دقت لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پوشید و بی وقفه بسته های فرهنگی را در کرمان و بندرعباس توزیع می کرد و این شهید بزرگوار در راستای تبلیغ سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین از هیچ امری دریغ نکرد.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در داخل کشور چندین نفر از پاسداران هرمزگانی به دست این گروهک های تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و چه بهتر که این مقاطع پرتلاطم تاریخی را برای جوانانمان یادآوری کنیم.

سردار شریف، امنیت، قدرت و جایگاه امروز انقلاب را مرهون خون پاک شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا برای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سخنگوی سپاه با خانواده شهید دقت

دیدار سخنگوی سپاه با خانواده شهید دقت