مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-19سياسي

اتمام 80 کتابخانه تا پایان دولت سیزدهم


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم 64 کتابخانه های کشور اضافه شده است گفت: دولت در مورد اتمام پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه دارد به نحوی که حداقل 80 کتابخانه تا پایان دولت به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی رمضانی امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همدان جزو استان هایی است که وضعیت مطلوبی در حوزه کتابخانه ای دارد اظهار کرد: این مهم مانع آن نمی شود که پروژه های عمرانی در استان وجود نداشته باشد از همین رو پروژه های بسیاری در حال اجراست به طوری که جزء معدود استان هایی است که همه شهرهای آن دارای کتابخانه عمومی است.

وی با بیان اینکه باید به سمت توزیع خدمات را در مناطق کمتربرخوردار حرکت کنیم افزود: ایران به لحاظ شبکه کتابخانه ای جمهوری اسلامی از کشورهای پیشرو در منطقه است، ضمن اینکه جزو پنج کشور اول آسیا به شمار می رود.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تاکید بر اینکه ایران در جهان جزو 20 کشور برتر دنیاست ادامه داد: از حیث توسعه خدمات توفیقات خوبی کسب شده و کتابخانه های عمومی به مرکزی، فرهنگی و اجتماعی بدل شده است نه تنها محیطی برای امانت کتاب و سالن مطالعه که البته این مسأله خود یک ماهیت فرهنگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام 80 کتابخانه تا پایان دولت سیزدهم

اتمام 80 کتابخانه تا پایان دولت سیزدهم