مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-21اجتماعي

260 کیلومتر برف روبی در محورهای کرمانشاه/ همه مسیرها باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به وقوع نزدیک به 12 ساعت بارش برف در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته، از انجام 260 کیلومتر برف روبی در این مدت خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به وقوع نزدیک به 12 ساعت بارش برف در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته، از انجام 260 کیلومتر برف روبی در این مدت خبر داد.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تداوم بارش برف و باران در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته، گفت: نزدیک به 12 ساعت بارش برف در مجموع محورها داشتیم که عمدتا در منطقه اورامانات و همچنین صحنه، کنگاور و سنقر رخ داد.

وی از انجام 260 کیلومتر برف روبی در محورهای استان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی استان (به جز گردنه تته که بسیاری از ماه های فصل سرد مسدود است)، باز می باشد و تردد برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر بارش برف و باران در گردنه خسرو آباد در محدوده شهرستان اسلام آبادغرب متمرکز است.

کرمی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 50 تن شن و نمک در محورهای استان کرمانشاه مصرف شده، عنوان کرد: 78 نفر نیر و 56 دستگاه ماشین آلات نیز پای کار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

260 کیلومتر برف روبی در محورهای کرمانشاه/ همه مسیرها باز است

260 کیلومتر برف روبی در محورهای کرمانشاه/ همه مسیرها باز است