مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-16حوادث

کشف انبار احتکار هزار تنی نهاده های دامی در ارومیه


فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار بیش از یک هزار تن نهاده دامی در ارومیه، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف انبار احتکار بیش از یک هزار تن نهاده دامی در ارومیه، خبر داد.

   وی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی نهاده دامی توسط شخصی به هویت معلوم در یک باب انباری در سطح شهرستان ارومیه ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

 جهانبخش افزود: با اشراف اطلاعاتی، ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپو شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده، یک هزار و 700 تن نهاده دامی که به صورت غیر مجاز دپو شده بود، را کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده 170 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یکنفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار هزار تنی نهاده های دامی در ارومیه

کشف انبار احتکار هزار تنی نهاده های دامی در ارومیه