مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-18بين الملل

برگزاری راهپیمایی و محکومیت رژیم صهیونیستی در چناران


راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت در شهرستان چناران برگزار شد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از چناران، همزمان با سراسر کشور، مردم این شهرستان، با حضور خود در راهپیمایی، همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین و اعلام تنفر از جنایات جنگی رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

در این مراسم که از مقابل مخابرات تا مصلی شهر چناران برگزار شد، اقشار مختلف مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به همگان ثابت کردند که از هر گونه ظلم و ستمی بیزارند و برای نجات مردم غزه و فلسطین دعا می کنند.

کودکان و دانش آموزان با در دست داشتن تصاویر شهدا، پرچم ایران و فلسطین و کاغذ نوشته هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حمایت خود را از مقاومت اسلامی در سرزمین های اشغالی اعلام کردند.

فرمانده پایگاه فرهنگی شهرستان چناران در این مراسم، رمز پیروزی ملتهای مسلمان را اتکاء و توکل بر خداوند متعال، قدرت ایمان و وحدت کلمه دانست.

حجت الاسلام مظفر تاجی اظهار کرد: ملت بیگناه نوار غزه و فلسطین شهادت را سعادت می‏ دانند بنابراین وحدت و همبستگی آنان بر مشکلاتشان غلبه می کند.

وی تأکید کرد: بنای رژیم غاصب که بر اساس ظلم و ستم بنیان شده، ویران خواهد شد و گروه های مقاومت اسلامی فلسطین، روز به روز مصمم تر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی و محکومیت رژیم صهیونیستی در چناران

برگزاری راهپیمایی و محکومیت رژیم صهیونیستی در چناران