مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-06اقتصادي

تکمیل جاده هراز نیازمند 5000 میلیارد تومان


معاون عمرانی استاندار مازندران، گفت: برای ادامه چهارخطه شدن جاده هراز بیش از 30 کیلومتر باقی مانده و تکمیل این جاده به بیش از 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- احمد توکلی امروز در حاشیه بازدید از کارگاه های فعال و عملیات درحال اجرای پل و تونل های در دست ساخت جاده هراز به خبرنگار ایسنا گفت: بیش از 30 کیلومتر باقیمانده از عملیات تعریض جاده هراز مربوط به سخت ترین مسیرعبوری این جاده در عمق های زیاد در دل کوه واقع شده که برای عبور از آن باید چندین دستگاه تونل و پل های بزرگ وکابلی ساخته شود که با برآوردهای حال حاضر برای تکمیل آن نیازمند 5 هزار میلیارد تومان اعتباراست.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حجم بالای تردد و لزوم بالا بردن ایمنی در جاده هراز برای حفظ سلامت شهروندان تعریض هرچه زودتر این جاده با اختصاص اعتبارهای ملی ضروری است، اضافه کرد: اعتبار تخصیص داده شده امسال برای ادامه تعریض جاده هراز حدود 80 میلیارد تومان بوده است که با توجه به حجم و نوع عملیات در حال اجرا در این جاده، بسیار کم و ناچیز است.

توکلی افزود: جاده هراز یکی از مهمترین و کوتاه ترین مسیرهای منتهی پایتخت به شمال کشور به شمار می رود که از 101 کیلومتر مسافت این در حوزه استحفاظی مازندران، تاکنون حدود 70 کیلومتر آن به طور کامل تعریض و چهار خطه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل جاده هراز نیازمند 5000 میلیارد تومان

تکمیل جاده هراز نیازمند 5000 میلیارد تومان