مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-16سياسي

نقش سازمان های مردم نهاد در ترویج علم


معاون اسبق پژوهش و فناوری وزارت علوم و یکی از پایه گذاران انجمن ترویج علم ایران با بیان اینکه کشورهای صنعتی بودجه قابل توجهی را صرف موضوعات ترویجی می کنند و این سرمایه گذاری ها روز به روز در حال افزایش است.

- در مراسم جایزه ترویج علم و اختتامیه دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران عنوان شد: نقش سازمان های مردم نهاد در ترویج علم معاون اسبق پژوهش و فناوری وزارت علوم و یکی از پایه گذاران انجمن ترویج علم ایران با بیان اینکه کشورهای صنعتی بودجه قابل توجهی را صرف موضوعات ترویجی می کنند و این سرمایه گذاری ها روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا منصوری در مراسم بیست و چهارمین دوره جایزه ترویج علم و اختتامیه دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران که امروز (25 آبان ماه) در تالار ایوان شمس برگزار شد، با اشاره به خاطره ای از جلسه دفاع رساله یک دانشجوی دکتری گفت: برخلاف تلقی وزارت علوم و دانشگاه ها که از تعداد بالای مقاله خوشحال می شوند، با تجربه ای که دارم دانشجویی که 50 مقاله دارد نباید اجازه دفاع دکتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما هنوز فارغ التحصیلان دانشگاهی که قابل مقایسه با بهترین دانشگاه های دنیا هستند، داریم: ولی سالانه 30 هزار ورودی دکتری در دانشگاه ها داریم و همین مقدار هم فارغ التحصیل داریم که بیشتر آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سازمان های مردم نهاد در ترویج علم

نقش سازمان های مردم نهاد در ترویج علم