مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-11بين الملل

بن سلمان: عملیات نظامی باید فوری متوقف شود / گذرگاه انسانی باید ایجاد شود + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجو به ریاض، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه خواستار توقف فوری عملیات نظامی نظامیان تروریست صهیونیستی شد و گفت: - بن سلمان: عملیات نظامی باید فوری متوقف شود / گذرگاه انسانی باید ایجاد شود + فیلم ولیعهد عربستان سعودی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه خواستار توقف فوری عملیات نظامی نظامیان تروریست صهیونیستی شد و گفت: گذرگاه انسانی باید ایجاد شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجو به ریاض، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه خواستار توقف فوری عملیات نظامی نظامیان تروریست صهیونیستی شد و گفت: گذرگاه انسانی باید ایجاد شود.

وی در آغاز اجلاس سران عربی - اسلامی در شهر ریاض همچنین بر لزوم ایجاد گذرگاه های انسانی برای ارسال کمک های انسانی و حفظ جان غیرنظامیان تاکید کرد.

بن سلمان همچنین از شکست و ناکامی شورای امنیت و جامعه بین المللی در پایان دادن به جنگ علیه غزه سخن گفت و به حمله به غیرنظامیان و زنان و کودکان و بیمارستان ها و ساختار زیربنایی این منطقه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان: عملیات نظامی باید فوری متوقف شود / گذرگاه انسانی باید ایجاد شود + فیلم

بن سلمان: عملیات نظامی باید فوری متوقف شود / گذرگاه انسانی باید ایجاد شود + فیلم