مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-01سياسي

صلح و سازش میان دو طایفه با وساطت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان کرمان در شهرستان عنبر آباد حضور پیدا کرد و در جلسه فرمانداری این شهرستان از موضوع نزاع و درگیری میان دو طایفه در عنبر آباد .

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صلح و سازش میان دو طایفه در عنبر آباد که بر سر اراضی کشاورزی اختلاف داشتند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان کرمان در شهرستان عنبر آباد حضور پیدا کرد و در جلسه فرمانداری این شهرستان از موضوع نزاع و درگیری میان دو طایفه در عنبر آباد بر سر اراضی کشاورزی مطلع شد.

به همین منظور بابایی در جمع اعضای دو طایفه بزرگ توکلی و چاره از طوایف بزرگ عنبرآباد حاضر شد و ضمن استماع اظهارات طرفین دعوا در جریان این اختلاف که حدود یک سال به طول انجامیده بود قرار گرفت.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره جزییات اختلاف این دو طایفه اظهار کرد: نزاع و درگیری یک ساله میان دو طایفه در عنبر آباد بر سر اراضی کشاورزی منجر به جرح و ایراد خسارات فراوان و طرح شکایت های متعددی در مراجع قضایی شده بود به طوری که پرونده اختلاف دو طایفه 30 نفر شاکی و متهم داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش میان دو طایفه با وساطت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک

صلح و سازش میان دو طایفه با وساطت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک