مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-01بين الملل

پنتاگون 300 نظامی آمریکایی دیگر را به غرب آسیا اعزام می کند


در بحبوحه تشدید تنش ها میان فلسطینیان و صهیونیست ها در اراضی اشغالی، پنتاگون اعلام کرده که قصد دارد 300 نظامی آمریکایی دیگر را به غرب آسیا اعزام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه روز پنجشنبه هفته گذشته (26 اکتبر، چهارم آبان ماه) پنتاگون اعلام کرد 900 نظامی آمریکایی را به منطقه فرماندهی تروریستی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در غرب آسیا اعزام می کند، ژنرال پت رایدر سخنگوی پنتاگون روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که 300 نیروی دیگر را به منطقه غرب آسیا اعزام خواهد کرد.

وبگاه دیلی کالر در این خصوص گزارش کرد، رایدر گفته است که در بحبوحه حملات مداوم گروههای مقاومت منطقه به پایگاههای نظامی ایالات متحده در عراق و سوریه، پنتاگون 300 نظامی دیگر را به غرب آسیا اعزام می کند.

پنتاگون پیش از این گفته بود که با هدف راه اندازی سامانه های پدافند هوایی بیشتر و تقویت بازدارندگی علیه گروههای مقاوت در منطقه که همچنان مواضع آمریکا در عراق و سوریه را هدف قرار می دهند، 900 نظامی آمریکایی به غرب آسیا اعزام می شوند.

طبق گزارش وبگاه میلیتری تایمز ، با اعزام 300 نظامی دیگر آمریکا، مجموع نیروهای آمریکایی که به سنتکام اعزام می شوند به یکهزار و 200 نظامی آمریکایی افزایش می یابد و این نیروها از بین گروهی از دو هزار نظامی آمریکایی جذب می شوند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون 300 نظامی آمریکایی دیگر را به غرب آسیا اعزام می کند

پنتاگون 300 نظامی آمریکایی دیگر را به غرب آسیا اعزام می کند