مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-01سياسي

جرائم ساختمانی بر اساس سال وقوع تخلف محاسبه شود


رییس شورای اسلامی شهر رشت با ارائه پیشنهادی پیرامون محاسبه بند ت تبصره شش جرائم ساختمانی گفت: پیشنهاد می کنم جرائم ساختمانی بر اساس سال وقوع تخلف محاسبه شود و این تبصره تا پایان سال جاری درخواست تمدید گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در جلسه کمیسیون توسعه و عمران شهری شصت و نهمین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها که در شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که شهرها در بخش شهرسازی با آن مواجه هستند، تدوین مباحثی در طرح جامع و تفصیلی است که بخش عمده ای از این مشکل ناشی از بکارگیری مشاوران غیر بومی و عدم در نظر گرفتن خواسته های شهرداران در تهیه و تدوین این طرح ها است.

به گفته وی، جایگاه شهرداری فقط در بخش اجرا دیده می شود و نتیجه این بی توجهی سبب عدم لحاظ ظرفیت های اجرایی و چالش های موجود در تهیه طرح های تفضیلی و جامع می گردد و مشکلات همچنان باقی می ماند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم شناسایی و اولویت بندی مشکلات حاشیه نشینی در شهرها بالاخص شهر رشت افزود: با تمرکززدایی از اختیارات شورای عالی معماری و شهرسازی در حوزه مسکن و انتقال کمیسیون ماده پنج به شهرداری های مراکز کشور و همچنین داشتن حق رای برای روسای شوراها در کمیسیون ماده پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم ساختمانی بر اساس سال وقوع تخلف محاسبه شود

جرائم ساختمانی بر اساس سال وقوع تخلف محاسبه شود