مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-29اقتصادي

بیش از 78 میلیون قطعه جوجه ریزی در گیلان انجام شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: از ابتدای سال تا پایان مهر امسال بیش از 78 میلیون قطعه جوجه ریزی در گیلان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش بیش از 9 درصدی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، صالح محمدی اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان مهر امسال، 78 میلیون و 217 هزار و 531 قطعه جوجه ریزی در گیلان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش بیش از 9 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه جوجه ریزی در مهر ماه امسال نسبت مدت مشابه در سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش داشته است، افزود: جوجه ریزی طی این ماه 11 میلیون 966 هزار و 494 قطعه بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان رقم گله های در جریان را 19 میلیون قطعه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 907 واحد مرغداری گوشتی فعال در استان گیلان وجود دارد که ظرفیت آنها 23 میلیون و 599 هزار و 556 قطعه است.

وی تاکید کرد: بر اساس دستور وزارت جهاد کشاورزی و برش تعیین شده استانی قرار است به صورت ماهیانه و طبق برنامه ریزی، جوجه ریزی در سطح واحدهای مرغداری استان انجام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در مورد اهداف این برش تعیین شده تصریح کرد: هدف اول در اجرای طرح جوجه ریزی در واحدهای تولیدی تامین مرغ مورد نیاز شهروندان استان و در مرحله بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 78 میلیون قطعه جوجه ریزی در گیلان انجام شد

بیش از 78 میلیون قطعه جوجه ریزی در گیلان انجام شد