مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:562023-11-04اجتماعي

تبریز و 13 آبانی به رنگ فلسطین


خبرگزاری فارس - تبریز - حسن عبدالهی: فقط دانش آموزان نبودند، هر چند امروز روز دانش آموز بود اما همه بودند، از پیر و جوان و زن و مرد تا کودکان خردسالی که با پرچم فلسطین در دست و دست در دست پدران و مادرانشان آمده بودند 13 آبانی متفاوت را رقم بزنند.

محمدحسین دبستانی زیر باران از باران بمب و موشک بر سر کودکان بی پناه غزه شعر می خواند و پیر و جوانی که پرچم های ایران و فلسطین را دوشادوش هم بالا نگهداشته بودند، دل هایشان را گره زده بودند به دل مردمان مظلوم و بی پناهی که این روزها در سکوت همه مدعیان دموکراسی و حقوق بشر زیر تازیانه کینه و خباثت یزیدیان زمان هستند.

  خیبر خیبر یا صهیون شعاری که مردم تبریز زیر باران با هر چه توان داشتند، فریاد می کردند، شعاری که همراه با شعار همیشگی و سنتی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل شاه بیت اصلی راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار امسال بود و نمادهایی چون حمل نمادین پیکر پاره پاره و غرق به خون کودک فلسطینی در آغوش دختری جوان حال و هوای آن را با همه راهپیمایی های سال های پیشین متفاوت کرده بود.

نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین مهمترین شعار حاضران در راهپیمایی 13 آبان تبریز بود به این امید که صبح جمعه ای نماز جماعت را در مسجد الاقصی اقامه کنند و با نوای حیدر حیدر آمادگی خود را برای اعزام به سرزمین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز و 13 آبانی به رنگ فلسطین

تبریز و 13 آبانی به رنگ فلسطین