مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-07سياسي

اظهارات موافقان و مخالفان راه اندازی سامانه رصد و پایش سبک زندگی مردم


مخالف راه اندازی سامانه جامع رصد و پایش سبک زندگی مردم گفت که با روش های این چنینی نمی توان در راستای ارتقاء شاخص فرهنگ عمومی گام برداشت و موافق این بند معتقد بود که هدف از راه اندازی این سامانه آینده پژوهی با تکیه بر کلان داده های اجتماعی است.

- مخالف راه اندازی سامانه جامع رصد و پایش سبک زندگی مردم گفت که با روش های این چنینی نمی توان در راستای ارتقاء شاخص فرهنگ عمومی گام برداشت و موافق این بند معتقد بود که هدف از راه اندازی این سامانه آینده پژوهی با تکیه بر کلان داده های اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه که به ایجاد سامانه آنلاین رصد و پایش آنلاین سبک زندگی مردم بر می گشت، معین الدین سعیدی در مخالفت با این بند بیان کرد: تجربه نشان داده که با روش های این چنینی نمی توان نسبت به ارتقاء شاخص عمومی اقدام کرد، ما در قانون بودجه سال 1402 بندی آوردیم که اگر در هر مسجدی دو بار در روز نماز جماعت برگزار شود مشوق مالی برای آن در نظر گرفته می شود آیا با این روش می توان مردم را نمازگزار کرد؟ وی در ادامه با بیان اینکه با راه اندازی سامانه رصد و پایش زندگی مردم نگرانی ها در جامعه بیشتر می شود، اظهار کرد: سال هاست که با این روش ها قصد داریم فرهنگ عمومی را ارتقاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات موافقان و مخالفان راه اندازی سامانه رصد و پایش سبک زندگی مردم

اظهارات موافقان و مخالفان راه اندازی سامانه رصد و پایش سبک زندگی مردم