مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-23سياسي

اعتراف به انگشت نما شدن مدعیان «نه غزه، نه لبنان»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه هم میهن در نوشته ای به قلم احمد زیدآبادی خاطر نشان کرد: «تشکل ها و چهره های شاخص اصلاح طلب در محکوم کردن و تقبیحِ شدیداللحن حملات هوایی ارتش اسراییل به مراکز غیرنظامی و ساختار های زیربنایی دولت خودخوانده .

- روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می گوید جناح های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده اند، اما احمدی نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه هم میهن در نوشته ای به قلم احمد زیدآبادی خاطر نشان کرد: تشکل ها و چهره های شاخص اصلاح طلب در محکوم کردن و تقبیحِ شدیداللحن حملات هوایی ارتش اسراییل به مراکز غیرنظامی و ساختار های زیربنایی دولت خودخوانده حماس در نوارغزه با رقبای اصولگرای خود همراه شده اند و در حمایت از تشکیلات حماس چیزی از آنان کم نمی گذارند.

در بیانیه های احزاب اصلاح طلب و اظهارنظر های سران آنها، به جز موارد انگشت شماری که گونه ای تحفظ نسبت به برخی جنبه های عملیات طوفان الاقصی نشان داده شده است، حتی نوع به کارگیری واژه ها تفاوت چشمگیری با ادبیات رقیب اصولگرا ندارد، به طوری که گاه تصور می شود همه آن ها از یک مرکز صادر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به انگشت نما شدن مدعیان «نه غزه، نه لبنان»

اعتراف به انگشت نما شدن مدعیان «نه غزه، نه لبنان»