مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-12سياسي

توضیحات قالیباف درباره درخواست استعفای الیاس نادران


رییس مجلس شورای اسلامی درباره درخواست استعفای الیاس نادران و اصرار او بر این درخواست بر لزوم رعایت آیین نامه داخلی مجلس تاکید کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی درباره درخواست استعفای الیاس نادران و اصرار او بر این درخواست بر لزوم رعایت آیین نامه داخلی مجلس تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه نوبت عصر روز یکشنه 21 آبان 1402 صحن مجلس در واکنش به تحصن الیاس نادران نماینده مردم تهران و درخواست این نماینده برای در دستور قرار گرفتن درخواست استعفایش به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: مصوبه آیین نامه داخلی مجلس درباره استعفا این است که این درخواست باید مدلل باشد و سپس به صحن ارائه شود؛ در این زمینه در هیئت رییسه تصویب کرده ایم که موضوع استعفای نمایندگان را در اولین جلسه هیئت رییسه مطرح کنیم و اگر دلیل پذیرفته شد، در اولین جلسه صحن آن را اعلام وصول می کنیم.

وی با اشاره تحصن نادران مقابل جایگاه هیئت رییسه صحن مجلس افزود: این موضوع را صبح نیز مطرح کردم اما این برادر عزیز انتخاب کردند که همین لحظه باید [استعفا] را بپذیرید درحالی که طبیعتاً ما باید بر اساس مقررات رفتار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الیاس نادران که در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس در انتقاد به نحوه اداره مجلس و عدم رسیدگی به درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات قالیباف درباره درخواست استعفای الیاس نادران

توضیحات قالیباف درباره درخواست استعفای الیاس نادران