مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-13دانش

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود


دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری بیست وهشتمین دوره مسابقات معارفی، آوایی و هنری قرآن و عترت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری بیست وهشتمین دوره مسابقات معارفی، آوایی و هنری قرآن و عترت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

   مهدی مهدی پور در گفت وگو با ایسنا از برگزاری بیست وهشتمین دوره مسابقات معارفی، آوایی و هنری قرآن و عترت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد و گفت: ثبت نام این مسابقات در سه بخش آوایی، کتبی و هنری از اول مهرماه آغاز شده است که هر بخش دارای چندین رشته متفاوت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بخش معارفی حدوداً 11 رشته ویژه دانشجویان، 2 رشته ویژه اساتید و در بخش کتبی امسال ثبت نام صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص بخش آوایی که ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان است از اول مهرماه که آیین نامه ابلاغ و فراخوان داده شد، ثبت نام به صورت واحدی شروع شده و همچنین ثبت نام بخش کشوری از طریق سایت های دانشگاه آزاد و خانه های قرآن و عترت انجام می شود.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در خصوص بخش شفاهی 9 رشته وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود