مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-01سياسي

انتقاد عضو شورای بوشهر از رهاشدن فاضلاب به دریا


عضو شورای شهر بوشهر با انتقاد از رهاشدن فاضلاب به دریا و وضعیت نامناسب برخی پارک های محله ای خواستار توجه جدی شهرداری به این موارد شد.

- شهناز پولادی با بیان اینکه علیرغم جلسات مکرری که در این دو سال در کمیسیون بهداشت و سلامت شورا پیرامون اتخاذ راهکارهای جهت جلوگیری ورود فاضلاب به دریا و شناگاه های شهر بوشهر داشتیم اما شاهد روانه شدن پساب و فاضلاب به دریا هستیم.

وی افزود: شهروندان ما در این آب به ظاهر سالم شنا می کنند و صید ماهی که از دریا صورت می گیرد به دلیل آلودگی سلامت شهروندان را به خطر می اندازد.

رییس مرکز پژوهش های شورا تصریح کرد: از شهرداری و دستگاه های متولی درخواست داریم این وضعیت نامناسب را تعیین تکلیف کنند، در حالی که بخش اعظم شهر بوشهر به شبکه فاضلاب متصل است ما نباید شاهد وارد شدن فاضلاب به دریا باشیم.

پولادی درادامه با اشاره به وضعیت نامناسب برخی پارک های محله ای گفت: در حالی که پارک های ساحلی ما در شرایط مطلوبی به سر می برند اما در بازدیدی که از برخی پارک های محله ای داشتیم در زمینه سرویس های بهداشتی، روشنایی و امنیت از شرایط نامناسبی برخوردار بودند که درخواست داریم شهرداری و سازمان های زیر مجموعه که متولی این پارک ها هستند یک نظارت جدی بر این امر داشته باشند و این پارک ها که محل خوبی برای اهالی محلات می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای بوشهر از رهاشدن فاضلاب به دریا

انتقاد عضو شورای بوشهر از رهاشدن فاضلاب به دریا