مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-26سياسي

حضور دانش آموزان کشورهای مسلمان در راهپیمایی 13 آبان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور حداکثری دانش آموزان و معلمان، اساسی ترین و مهمترین موضوع در راهپیمایی روز 13 آبان است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور حداکثری دانش آموزان و معلمان، اساسی ترین و مهمترین موضوع در راهپیمایی روز 13 آبان است.

رضا رضایی چهارم آبان ماه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان در کرمان اظهار کرد: دنیا روی فعالیت های ما در روز 13 آبان به ویژه در پایتخت مقاومت جهان اسلام تمرکز می کند، لذا ضرورت دارد این برنامه ها با انسجام و اتحاد و همراه با شکوه و عظمت برگزار شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده دانش آموزانی از کشورهای مسلمان دیگر هم در این مراسم حضور داشته باشند، اظهار کرد: از ظرفیت مکتب شهید سلیمانی باید به بهترین و خلاقانه ترین شکل ممکن در این راهپیمایی استفاد شود، انتظار می رود این مراسم با ایجاد شور و شعف و تجلیل از دانش آموزان نخبه برگزار شود.

رضایی بیان کرد: حضور حداکثری دانش آموزان و معلمان، اساسی ترین و مهمترین موضوع در راهپیمایی روز 13 آبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان نیز در این جلسه گفت: 13 آبان یکی از روزهای تاریخی و مهم در تاریخ ما محسوب می شود و به علت روشن شدن چهره واقعی استکبار و نمایان شدن ابعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان کشورهای مسلمان در راهپیمایی 13 آبان

حضور دانش آموزان کشورهای مسلمان در راهپیمایی 13 آبان