مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-23سياسي

تصمیم گیری برای رهاسازی آب سد درودزن با توجه به میزان بارش ها انجام شود


استاندار فارس با بیان اینکه از هم اکنون بایدبرای رهاسازی آب سد درودزن برنامه ریزی کرد، گفت: در این راستا چند گزینه را تدوین و با توجه به میزان بارش ها تصمیم گیری های لازم اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز، 30 مهرماه در جلسه شورای کشاورزی استان با بیان اینکه سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس پر خیر و برکت بود، گفت: ترکیب کار علمی و اقدامات اجرایی در حوزه کشاورزی ارزشمند و قطعاً موثر است اما باید با سرعت بیشتری به پیش رود.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه موارد و موضوعات نباید وابسته به اعتبارات مالی شوند، افزود: اصلاح الگوی کشت یا ترویج کشاورزی که از طرف اتاق فکر دانش بنیان ارائه شده است، یکی از راه های قابل استفاده و بدون وابستگی مالی است؛ پیشنهادات باید به نحوی ارائه شوند که قابلیت اجرایی در استان را داشته باشند و همچنین به تصمیم گیری خارج از استان معطوف نشوند.

ایمانیه با تأکید بر اینکه به هیچ وجه نباید به یک مسیر محدود شد، تصریح کرد: اعضای شورای کشاورزی استان انسان های با تجربه ای هستند، برای افزایش سرعت کار هم اندیشی و دنبال راه چاره باشید و همچنین از تجربه کشاورزان و انسان های ارزشمند و صاحب نظر برای یافتن راه های میانبر استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای رهاسازی آب سد درودزن با توجه به میزان بارش ها انجام شود

تصمیم گیری برای رهاسازی آب سد درودزن با توجه به میزان بارش ها انجام شود