مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-10حوادث

آتش سوزی در یک مرکز نگهداری در خیابان ولیعصر


سخنگوی آتش نشانی از اطفای حریق یک ساختمان 4 طبقه در خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: در مراکز نگهداری که غالبا افراد کم توان زندگی می کنند باید ایمنی مناسب وجود داشته باشد.

- سخنگوی آتش نشانی از اطفای حریق یک ساختمان 4 طبقه در خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: در مراکز نگهداری که غالبا افراد کم توان زندگی می کنند باید ایمنی مناسب وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلال ملکی درباره آتش سوزی رخ داده در یک مرکز نگهداری و درمانی در خیابان ولیعصر اظهار کرد: ساعت 13:48 امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان با کاربری درمانی در خیابان ولیعصر بالاتر از زرتشت اعلام شد.

بلافاصله سه ایستگاه با امکانات کامل به محل رسیدند و آتش نشانان مشاهده کردند که در طبقه سوم یک ساختمان چهارطبقه که یک طبقه زیر زمین نیز داشت و یک مرکز خصوصی با کاربری روان درمانی و برای نگهداری افرادی بود که دچار محدودیت و کم توان هستند، آتش سوزی رخ داده است.

وی افزود: در قسمت لابی و یک انباری کوچک 20 تا 30 متری که وسایلی همچون تخت و پتو در آن نگهداری می شد، آتش سوزی رخ داده و این بخش کاملا شعله ور شده و به تمام راهروها و اتاق های افراد دود سیاه سرایت کرده بود.

آتش نشانان همراه با اطفای حریق عملیات جست و جو و خارج کردن افراد را نیز در دستور کار قرار دادند و افرادی که در آن جا حضور داشتند نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در یک مرکز نگهداری در خیابان ولیعصر

آتش سوزی در یک مرکز نگهداری در خیابان ولیعصر