مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-12فرهنگي

راهیابی فیلم سینمایی «سونسوز» به جشنواره لوبلین لهستان


فیلم سینمایی «سونسوز» به کارگردانی رضا جمالی و تهیه کنندگی سلمان عباسی به جشنواره لوبلین Lublin Film Festival (LFF) لهستان راه یافت.

- ایسنا/اردبیل فیلم سینمایی سونسوز به کارگردانی رضا جمالی و تهیه کنندگی سلمان عباسی به جشنواره لوبلین Lublin Film Festival (LFF) لهستان راه یافت.

رضا جمالی، کارگردان اردبیلی 21 آبان در گفتگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: فیلم سینمایی سونسوز (روستایی بدون کودک) به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی و تهیه کنندگی سلمان عباسی در هفتمین حضور بین المللی خود به هفدهمین جشنواره فیلم لوبلین لهستان راه یافت.

وی ادامه داد: این جشنواره از 17 تا 25 نوامبر 2023 در شهر Lubelskie لهستان برگزار خواهد شد.

جمالی در رابطه با خلاصه داستان این فیلم سینمایی خود گفت: بیست سال پیش کاظم فیلمساز پیری در مورد نازایی زنان روستایشان، فیلم مستندی می سازد که در آن زمان راش های فیلم او توسط زنان روستا دزدیده شده و از بین می رود؛ حالا بعد از بیست سال متوجه می شود که مشکل نازایی از زنان روستا نبوده و این بار کاظم تصمیم می گیرد تا فیلمی بسازد تا حقیقت نهفته این ماجرا را آشکار سازد و در مسیر ساخت فیلم با مشکلات بزرگ تری مواجه می شود.

وی اظهار کرد: در این فیلم که به زبان ترکی در استان اردبیل تولید شده است، بازیگرانی چون مریم مؤمن، حمدالله سلیمی، بهروز الله ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی فیلم سینمایی «سونسوز» به جشنواره لوبلین لهستان

راهیابی فیلم سینمایی «سونسوز» به جشنواره لوبلین لهستان