مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-15سياسي

توان بازدارندگی اسراییل کاهش یافته است


فرمانده گروه موشکی 8 بلال هوافضا گفت: توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی کاهش یافته و در عملیات اخیر به وضوح وضعیت از هم پاشیدگی آنها دیده می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، سردار مرتضی سیفی در دومین سالگرد شهدای هوافضا در بیجار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دیار گروس، اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا فرهنگ جهاد و شهادت را در میان مردم نهادینه می کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم هوافضا در تمام مراحل پای میهن ایستاده اند و ایستادگی این قشر خدوم موجبات دلگرمی و آرامش ملت را فراهم می کند.

فرمانده گروه موشکی 8 بلال هوافضای سپاه تصریح کرد: آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان داریم، محور مقاومت تا نابودی اسراییل و ظهور منجی بشریت حضرت مهدی موعود(عج) ادامه دارد.

سیفی اضافه کرد: توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی کاهش یافته و در عملیات اخیر به وضوح وضعیت از هم پاشیدگی آنها دیده می شد، شدت آسیب های وارده به رژیم صهیونیستی تا پایان این غده سرطانی و پیروزی حماس ادامه دارد.

حجت الاسلام علی خورشیدی امام جمعه بیجار نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خواستار نام گذاری مکان یا خیابانی در این شهرستان، به نام شهدای هوافضا شد و گفت: شهدای دارای رزق حسنی، جاوید و عندالهی هستند و حیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان بازدارندگی اسراییل کاهش یافته است

توان بازدارندگی اسراییل کاهش یافته است