مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-15سياسي

جهاد تبیین 10 وزارتخانه در نمایشگاه «روایت پیشرفت»


رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به برپایی غرفه های 10 وزارتخانه در نمایشگاه روایت پیشرفت گفت: ما در این نمایشگاه به دنبال عمل به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستیم چراکه جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و همه باید در هر مجموعه ای تحقق این هدف را دنبال کنند.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که به منظور معرفی دستاوردهای دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برپا شده است، اظهار کرد: جهاد تبیین از مهم ترین نکاتی است که رهبر انقلاب طی سال های اخیر بر آن تاکید داشته اند و برای تحقق این فرمان رهبر انقلاب همه وظیفه داریم در هرجایی که هستیم جهاد تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصمیم گرفته شد در راستای فرمایشات رهبر و تبیین دستاوردهای دولت مردمی نمایشگاهی با عنوان روایت پیشرفت در قم برپا شود و کارها برای برپایی این نمایشگاه با جدیت دنبال شد.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با اعضای دولت سیزدهم فرمودند که من از همه دولت ها حمایت کرده ام اما از این دولت تمجید می کنم.

حاج ابوالقاسم دولابی عنوان کرد: برخی توقع دارند دولت سیزدهم عقب ماندگی های یک الی دو دهه اخیر که نتیجه عملکرد دولت های قبلی است را ظرف دو سال رفع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین 10 وزارتخانه در نمایشگاه «روایت پیشرفت»

جهاد تبیین 10 وزارتخانه در نمایشگاه «روایت پیشرفت»