مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-29سياسي

جان 6 کارگر نباید در پرونده ای محرمانه پیگیری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه پیرامون حادثه ریزش معدن طزره، - جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای خطاب به محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه پیرامون حادثه ریزش معدن طزره، خواستار تسهیل در رسیدگی به این پرونده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه پیرامون حادثه ریزش معدن طزره، خواستار تسهیل در رسیدگی به این پرونده شد.

  متن این نامه به شرح زیر است: حجت الاسلام محسنی اژه ایریاست محترم قوه قضاییهبا سلام و احترامهمانطور که مستحضرید دوازدهم شهریورماه امسال یکی از تونل های معدن طزره شرکت البرز شرقی، به دلیل ضعف ایمنی دچار انفجار شد که در پی آن شش کارگر استخراج جان خود را از دست دادند.

البته این نخستین بار نیست معدن مذکور دچار چنین حادثه ای می شود و تکرار این اتفاق درحالیست که تنها دو سال از حادثه قبلی با فوت دو کارگر می گذرد.

اهتمام جنابعالی به این پرونده در روز های گذشته، روحیه امیدواری را در بدنه کارگری این معدن به وجود آورده که اولا حق کارگرانی که جان خود را از دست دادند ضایع نشود، دوما مطالباتشان نیز شنیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان 6 کارگر نباید در پرونده ای محرمانه پیگیری شود

جان 6 کارگر نباید در پرونده ای محرمانه پیگیری شود