مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-18سياسي

دستگاه قضا نحوه واگذاری کارخانه خانه سازی در همدان را بررسی کند


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه کارخانه خانه سازی همدان با قیمت پایین مجدد به بخش خصوصی واگذار شده است گفت: مسئولان قضایی از باب حقوق عامه موظف هستند قیمت واگذاری را بررسی کنند.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کارخانه خانه سازی همدان جزو چهار کارخانه خانه سازی در کشور است اظهار کرد: این کارخانه در همدان جزو بهترین ها در کشور به شمار می رود و ظرفیت قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه این کارخانه سال 98 با قیمت کارشناسی پایین با وجود 18 هکتار زمین و ماشین آلات صنعتی به مبلغ 13 میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شد افزود: البته با ورود دیوان محاسبات و پیگیری مستمر موفق به بازپس گیری آن شدیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجددا این کارخانه از طریق سازمان ملی مسکن واگذار شده و هفته گذشته تحویل خریدار شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق مسیر قانونی این کارخانه جزو اموال بیت المال و سرمایه های کشور است و نباید واگذاری صورت می گرفت، از سوی دیگر قیمت واگذاری نیز باید بررسی شود.

فلاحی یادآور شد: مسئولان قضایی از باب حقوق عامه موظف هستند قیمت واگذاری را بررسی کنند و تشخیص دهند که آیا صحیح بوده یا خیر؟ خواهشمندیم به وظیفه خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا نحوه واگذاری کارخانه خانه سازی در همدان را بررسی کند

دستگاه قضا نحوه واگذاری کارخانه خانه سازی در همدان را بررسی کند