مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-24اقتصادي

واحدهای مسکونی ملی زنجان در محدوده حریم نیست


استاد تمام دانشکده علوم زمین دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان گفت: مسئولان اداره کل راه وشهرسازی استان در ساخت مسکن ملی در غرب شهر زنجان، مشورت لازم را با دانشگاه علوم پایه زنجان انجام دادند.

- استادتمام دانشکده علوم زمین دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان: واحدهای مسکونی ملی زنجان در محدوده حریم نیست ایسنا/زنجان استاد تمام دانشکده علوم زمین دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان گفت: مسئولان اداره کل راه وشهرسازی استان در ساخت مسکن ملی در غرب شهر زنجان، مشورت لازم را با دانشگاه علوم پایه زنجان انجام دادند.

عبدالرضا قدس در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، مشورت و رایزنی های لازم را با دانشگاه علوم پایه زنجان انجام دادند، اظهار کرد: این اداره کل نسبت به ساخت و ساز درست و اصولی در غرب شهر زنجان بسیار جدی بود.

وی با یادآوری اینکه هدف از برگزاری دوره آموزشی، بررسی خطر زلزله و گسل های استان زنجان، آشنایی مهندسان و کارشناسان فنی و مهندسی با مفاهیم اساسی زلزله و گسل است، افزود: هم چنین کارهایی که در سطح استان انجام شده است، توسط دانشگاه علوم پایه زنجان و سایر ارگان های در خصوص شناخت گسل ها و زلزله خیزی و اثر خاستگاه معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکونی ملی زنجان در محدوده حریم نیست

واحدهای مسکونی ملی زنجان در محدوده حریم نیست