مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 00:002023-11-08بين الملل

5 گام عملی برای تبدیل بغض میلیونی به کاری مؤثر برای «غزه»


اینکه وسط آن قیامت هول و هراس، از چشم های مظلومین کوچک و بزرگ غزه،امید و مقاومت شُره کرده در همان حالی که روی آوارهای خانه موشک خورده شان ایستاده اند، - گروه زندگی ـ راضیه ابراهیمی: 30 روز را هم رد کرد، بیشتر از 30 روز است که جهانیان هولناک ترین لحظه هایی را که خالقش رژیم کودک کش اسراییلی با حمایت و همکاری همه جانبه آمریکا بوده را دیده و شنیده اند.

اینکه وسط آن قیامت هول و هراس، از چشم های مظلومین کوچک و بزرگ غزه، امید و مقاومت شُره کرده در همان حالی که روی آوارهای خانه بمباران شده شان ایستاده اند، بر کسی پوشیده نیست.

اما اینکه ما کجای این ماجرای واقعی هستیم را به خوبی می توان در همین چند خط از علی صفایی حائری جستجو کرد: مهم این نیست که من در نورم یا تاریکی؟مهم این است که نور در راه من افتاده یا در چشم من؟در برابر تاریکی موضع گیری ها مطرح است که می توان تاریکی را پذیرفت و در این تاریکی چراغی روشن کرد که سلمان ها در متن تاریکی از حرکت باز نمی مانند و در دل شب، نور را زنده می کنند .

گفت وگو با حجت الاسلام محمدجواد ابراهیمی بر همین مبناست.

او در این گفت وگوی تفصیلی با بیان راهکارهایی برگرفته از روایات و آیات قرآن، به صورت مصداقی و در پنج گام مشخص، برایمان روشن می کند که چگونه می توانیم اندوه میلیونی این روزها را به کار میلیونی تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 گام عملی برای تبدیل بغض میلیونی به کاری مؤثر برای «غزه»

5 گام عملی برای تبدیل بغض میلیونی به کاری مؤثر برای «غزه»