مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:302023-11-20سياسي

از توفیق در شکل دادن به خاطره و حافظه جمعی تا شکست در خلق روایت کلان


مدیر سابق شبکه افق، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد و پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس در نشستی درباره تغییرات اخیر برنامه به افق فلسطین به گفت وگو پرداختند.

- مدیر سابق شبکه افق، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد و پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس در نشستی درباره تغییرات اخیر برنامه به افق فلسطین به گفت وگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست به افق فلسطین، رو به افق تحول یا افقی کردن رسانه ، امروز یکشنبه، به همت مرکز پژوهشی پارسای بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با همکاری خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

جلال غفاری، مدیر سابق شبکه افق، محمد آقاسی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد و عاطفه صادقی، پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس و مدرس دانشگاه در این نشست درباره تغیرات اخیر برنامه به افق فلسطین به گفت وگو پرداختند.

** تغییر حاشیه ساز غفاری با بیان اینکه افق باید برای فلسطین بتپد از ضرورت پرداختن به مسئله فلسطین در رسانه ملی سخن گفت: باید از 5 سال پیش ، شبکه افق همچنین برنامه ای برای فلسطین می گذاشت.

وی تغیر گروه برنامه ساز را امری عادی در برنامه سازی عنوان کرد و آن را حق مدیر شبکه دانست اما به شرط آن که معنای سیاسی در ذهن مخاطب مخابره نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توفیق در شکل دادن به خاطره و حافظه جمعی تا شکست در خلق روایت کلان

از توفیق در شکل دادن به خاطره و حافظه جمعی تا شکست در خلق روایت کلان