مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 01:102023-11-20اجتماعي

مدارس 3 شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح غیرحضوری برگزار می شود


فرماندار سرخس شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: در پی وزش باد شدید و طوفان گردو خاک افزایش میزان ریزگردها در هوا فردا سه شنبه مدارس و دانشگاه های سرخس در نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

- فرماندار سرخس شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: در پی وزش باد شدید و طوفان گردو خاک افزایش میزان ریزگردها در هوا فردا سه شنبه مدارس و دانشگاه های سرخس در نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان های طرقبه شاندیز، سرخس و صالح آباد مدارس و آموزشگاه ها در این مناطق فردا سه شنبه در نوبت صبح تعطیل شده و آموزش به صورت مجازی برقرار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، فرماندار سرخس شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: در پی وزش باد شدید و طوفان گردو خاک افزایش میزان ریزگردها در هوا فردا سه شنبه مدارس و دانشگاه های سرخس در نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

حسن نوری زاده سرعت وزش باد در شهر سرخس را حدود 75 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: این تصمیم شامل همه مدارس و آموزشگاه های شهری و روستایی می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در مسیر ریلی و جاده ای سرخس -مشهد و بالعکس در حال انجام است اما به شهروندان توصیه می شود از سفرهای غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس 3 شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح غیرحضوری برگزار می شود

مدارس 3 شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح غیرحضوری برگزار می شود