مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:352023-10-25اقتصادي

ساخت بیمارستان 550 تختخوابی کرمانشاه سرعت می گیرد


استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه ساخت بیمارستان 550 تختخوابی کرمانشاه، از فعال شدن این پروژه مهم و مجهز درمانی و اتخاذ تصمیماتی برای تسریع در پیشرفت آن خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه ساخت بیمارستان 550 تختخوابی کرمانشاه، از فعال شدن این پروژه مهم و مجهز درمانی و اتخاذ تصمیماتی برای تسریع در پیشرفت آن خبر داد.

محمدطیب صحرایی، امروز (سوم آبان) پس از بازدید و برگزاری نشست بررسی وضعیت پروژه بیمارستان 550 تختخوابی کرمانشاه که با حضور علی نبییان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری طرح های بیمارستانی و عمومی و دولتی در محل اجرای این پروژه برگزار شد، عنوان کرد: تامین نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه از اولویت های اصلی استان است و اجرای پروژه های این حوزه با جدیت و شتاب ویژه ای دنبال می شود.

وی افزود: با توجه به فرسودگی تعدادی از بیمارستان های کرمانشاه، مرکزیت خدماتی و درمانی این شهر در غرب کشور و همچنین ضرورت فراهم شدن زیرساخت ها برای گردشگران حوزه سلامت، ساخت این بیمارستان بزرگ و مدرن با 550 تخت در دستور کار قرار گرفته است .

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه این پروژه بسیار مهم درمانی با یک تاخیر غیر قابل قبول چندین ساله مواجه بوده و به همت دولت مردمی دوباره فعال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان 550 تختخوابی کرمانشاه سرعت می گیرد

ساخت بیمارستان 550 تختخوابی کرمانشاه سرعت می گیرد