مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-03اقتصادي

کردستان رتبه اول تخصیص سفرهای استانی رییس جمهور را کسب کرد


استاندار کردستان، با اشاره به مجموع مصوبات سفر رییس جمهور به استان کردستان طی دو سال اخیر افزود: کردستان در این سفرها بیش از 6 هزار میلیارد تومان تخصیص نقد دریافت کرده که به نسبت سرانه، - ایسنا/کردستان استاندار کردستان، با اشاره به مجموع مصوبات سفر رییس جمهور به استان کردستان طی دو سال اخیر افزود: کردستان در این سفرها بیش از 6 هزار میلیارد تومان تخصیص نقد دریافت کرده که به نسبت سرانه، رتبه اول تخصیص سفرهای استانی را کسب کرده است.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه فعالان اقتصادی استان کردستان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با سفر پرخیر و برکت رییس جمهور به استان کردستان، بسیاری از مردمان کشور و حتی خارج از کشور شاهد افتتاح پروژه های کلان در کردستان بعد از دهه ها انتظار و توقف در حوزه های مختلف هستند.

وی با اشاره به مجموع مصوبات سفر رییس جمهور به استان کردستان طی دو سال اخیر افزود: کردستان در این سفرها بیش از 6 هزار میلیارد تومان تخصیص نقد دریافت کرده که به نسبت سرانه، رتبه اول تخصیص سفرهای استانی را کسب کرده است.

استاندار کردستان ادامه داد: علاوه بر تمرکز بر اتمام پروژه های کلان دورهای گذشته، امید است که تخصیص های صورت گرفته جهش توسعه را در استان رقم زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان رتبه اول تخصیص سفرهای استانی رییس جمهور را کسب کرد

کردستان رتبه اول تخصیص سفرهای استانی رییس جمهور را کسب کرد