مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-28اقتصادي

احتمال افزایش شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با فرا رسیدن فصل سرما


فرماندار شهرستان بروجن بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یک بیماری ویروسی است که با فرا رسیدن فصل سرما و کوچ پرندگان مهاجر احتمال شیوع آن زیاد می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرستان بروجن بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یک بیماری ویروسی است که با فرا رسیدن فصل سرما و کوچ پرندگان مهاجر احتمال شیوع آن زیاد می شود.

فتاح کرمی ششم آبان ماه در مانور آمادگی مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب گندمان گفت: وجود شش تالاب در مناطق مختلف این شهرستان ظرفیت قابل توجهی برای رونق و توسعه گردشگری استان به شمار می رود.

وی با اشاره به مشترک بودن بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان بین انسان و طیور، افزود: هدف از برگزاری این مانور ارزیابی ظرفیت ها و پاسخ به بحران ایجاد شده با هماهنگی بین دستگاه های اجرایی عضو ستاد پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است.

کرمی تصریح کرد: به همین منظور همکاری و کمک رسانه های گروهی و فضای مجازی برای اطلاع رسانی به موقع و آگاه سازی مردم و گروه های مختلف نقش اثرگذار دارد.

وی یادآور شد: بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یک بیماری ویروسی است که با فرا رسیدن فصل سرما و کوچ پرندگان مهاجر احتمال شیوع آن زیاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با فرا رسیدن فصل سرما

احتمال افزایش شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با فرا رسیدن فصل سرما